Prunus, Petunia ja Pioni

Moi! Olen poika nimeltä Petunia, kollinköllikkä vailla uutta kotia. Olen iso ja melko rauhallinen, koska lempipuuhaani on syöminen. Kaikki ruoka on hyvää, mutta kaikkein hauskinta on jos tarjolla on montaa erilaista ja saan vaihtaa lautaselta toiselle. Raksuja jaksan syödä, vaikka maha olisi jo ihan täynnä! Rakastan ihmisiä, tykkään rapsutuksista ja olen mielelläni sylissä. Kyllä minä myös leikin paljon, siksi minulla on niin hyvät ruokahalut.

Petunia

Hei! Minä olen Pioni, pikku-Pii, pieni prinsessan alku. Olen sievä, näin minulle on kerrottu. Leikin mielelläni isojen veljien kanssa, vaikka välillä joudun niille vinkaisemaan kun leikki menee liian rajuksi. Silloin kiipeän syliin tai seurailen mielelläni muiden touhuja vähän sivummalta. Paras leikki on tuohenkäppyrä tai nyljetty leikkihiiri, niitä puolustan hurrrjasti muristen. On joskus tarvinnut murista myös paistetun brolerin tai palvikinkkusiivun takia, että osaan kyllä pitää puoleni isompien kanssa.

Pioni edessä, Prunus takana

Moikka! Olen Prunus, komea ja atleettinen kollialku, oikea pikkuriiviö. Harrastan kaikenlaista herjuutta, isojen kissojen kiusaamista, emon ja Nekun härnäämistä ja sisarukset rökittämistä. Karkaan yläkertaan aina kuin tilaisuus sen sallii, sillä olen keksinyt miten portaiden parrikaadeista pääsee ohi. Riekun hereillä viimeisenä ja herään ensimmäisenä, koska aina on sopiva aika järjestää vähän äksöniä! Kun muut menevät syömään, minä kiipeän ruokkivan ihmisen selkään, joko lahjetta pitkin tai odotan kun se kyykistyy ja hyppään sitten olkapäälle. Odottakaas kun kasvan isoksi, sitten jaksan hypätä vaikka kuuhun saakka!

Petunia ja Prunus

Petunia ja Pioni